عرض تبریک
همرزم یاب
یاد وخاطره شهدا،بسیجیان و رزمندگان گردان خیبر تیپ نبی اکرم (ص) غرب کشور

 

بنام ایزد متعال

یامقلب القلوب و الابصار  یا مدبر اللیل و النهار  یا محول الحول و الاحوال  حول حالناالی احسن الحال

در آستانه فرا رسیدن عید نوروز باستانی و طمطراق پیک بهاران و آغاز سال نو ،تبریک و تهنیت

صمیمانه را تقدیم شما و خانواده محترمتان داشته ودر پرتو الطاف بیکران خداوندی، سلامتی

و بهروزی، طراوت و شاد کامی ، عزت و کامیابی را برای شما آرزومندم. ... ایام به کام

                                                                   مدیریت وبلاگ کامران عبادی



نظرات شما عزیزان:

احسان
ساعت15:17---11 مهر 1390
حضرت علی علیه السّلام فرمودند:

هر که در تلاش برای خودسازی، در جهت طاعتِ خداوند و دوری از نافرمانیِ او باشد، نزد خداوند سبحان در جایگاه نیکان و شهیدان است./ غررالحکم و دُرر الکلم/1


حضرت علی علیه السّلام فرمودند:

هر یک از شما بر بسترش از دنیا برود، در حالی که معرفت به حق پروردگارش و پیامبرش و اهل بیتِ او داشته باشد، چنین کسی شهید است و عهده دار اجر او، خداوند است./ نهج البلاغه


رسول گرامی اسلام صلی الله علیه و آله فرمودند:

هر کس هنگام فسادِ امّت من، از سنّتِ من پیروی کند، اجر شهید خواهد داشت./ حلیه الأولیاء/8



مردی نزد رسول خدا صلی الله علیه و آله آمد و گفت: من همسری دارم که وقتی به خانه وارد می شوم، به استقبالم می آید و وقتی بیرون می روم، مشایعتم می کند. وآن گاه که مرا غمگین می بیند، به من می گوید: چه چیز تو را غمگین می کند؟ اگر برای رزق و روزی ناراحتی، بدان کسی غیر از تو عهده دار فراهم کردن آن است؛ و اگر نگران امر آخرتت هستی، نگرانی ات افزون باد.

پس رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمودند: همانا خداوند عاملانی دارد، و این زن از آنان است؛ او را نیمی از اجر شهید است. / الفقیه/3

رسول گرامی اسلام صلی الله علیه و آله فرمودند:

هر مومنی که به بلایی گرفتار شود و بر آن صبر کند، هم چون اجر هزار شهید خواهد داشت./ الکافی/2-جامع الاخبار- مشکوه الانوار/26


ناصر حاجي قلي
ساعت7:06---24 فروردين 1390
گفتم : چقدر احساس تنهایی می کنم

گفتی : فانی قریب



.:: من نزدیکم(بقره/186)::.



گفتم : تو همیشه نزدیکی؛ من دورم...کاش می شد بهت نزدیک شم.



گفتی : واذکر ربک فی نفسک تضرعا و خیفة و دون الجهر من القول بالغدو و الاصال



.::هر صبح و عصر ، پروردگارت را پیش خودت ، با خوف و تضرع ، و با صدای آهسته یاد کن(اعراف/205 )::.



گفتم : این هم توفیق می خواهد!



گفتی : الا تحبون ان یغفرالله لکم



.:: دوست ندارید كه خدا ببخشدشما را؟! (نور/22 )::.



گفتم : معلومه که دوست دارم منو ببخشی



گفتی : و استغفروا ربکم ثم توبوا الیه



.:: پس از خدا بخواهيد تا ببخشدتان و بعد توبه کنید(هود/ 90 ) ::.



گفتم : با این همه گناه ... آخه چیکار می تونم بکنم؟



گفتی : الم یعلموا ان الله هو یقبل التوبه عن العباده



.:: مگر نمی دانید که خداست که توبه رو از بنده هايش قبول می کند؟!(توبه/104 ) ::.



گفتم : دیگه روی توبه ندارم



گفتی : الله العزیز العلیم غافر الذنب و قابل التوب



.:: (ولی) خدا عزیز و داناست ، او آمرزنده گناه هست و پذیرنده توبه (غافر/2-3 )::.



گفتم : با این همه گناه ، برای کدوم گناهم توبه کنم؟



گفتی : ان الله یغفر الذنوب جمیعا



.::خدا همه گناه ها را می بخشد (زمر/ 53 ) ::.



گفتم : یعنی بازم بیام؟ بازم منو می بخشی؟



گفتی : و من یغفر الذنوب الا الله



.:: به جز خدا کیست که گناهان رو ببخشد؟ (ال عمران/135)::.



گفتم : نمی دونم چرا همیشه در مقابل این کلامت کم میارم! آتیشم می زنه؛ ذوبم می کنه ؛ عاشق می شم؛ توبه می کنم.



گفتی : ان الله یحب التوابین و یحب المتهرین



.:: خدا هم توبه کننده ها و هم آنهایی را که پاک هستند دوست دارد(بقره/222 )::.



ناخواسته گفتم : الهی و ربی من لی غیرک



گفتی : الیس الله بکاف عبده



.:: خدا برای بنده اش کافی نیست؟(زمر/36)::.



گفتم : در برابر این همه مهربونیت چیکار می تونم بکنم؟



گفتی : یا ایها الذین آمنو اذکروا الله ذکرا کثیرا و سبحوه بکرة و اصیلا هو الذی یصلی علیکم و ملائکته لیخرجکم من الظلمت الی النور و کان با لمومنین رحیما



.:: ای مومنین !خدا را زیاد یاد کنید و صبح و شب تسبیحش کنید . او کسیست که خودش و فرشته هايش بر شما درود و رحمت می فرستند تا شما را از تاریکی به سوی روشنایی بیرون بیاورند. خدا نسبت به مومنین مهربون است (احزاب/41-43)::.



با خودم گفتم : خدا... خالق هستی...با فرشته هاش...به ما درود بفرستن تا آدم بشیم؟!



البته شاید این درددل مال خودم نباشه ولی مطمئنم همونطور که به من کمک کرد به خیلی ها کمک میکنه....




پاسخ:سلام برادر عزیز حاج قلی از اینکه با مطالب جذاب و آموختنی خود وبلاگ منو مزین می نمایی بسیار متشکرم امید وارم در این سال پر خیر و برکت همچون گذشته موفق و موید باشی و مارا از دعای خیر خود فراموش ننمایی.


کریمی
ساعت10:23---8 فروردين 1390
خیلی خیلی عالیه بسیار فیض بردم این بهترین وبلاگی بود که تا حالا دیدم حتما باید شخص محترمی باشید اگر وقتی پیدا کردید به وبلاگ حقیرانه ی من هم سری بزنید
پاسخ: سلام از ابراز محبت جنابعالی ممنونم ضمنا به وبلاگ جا لب طنز گونه شما هم سری زده و استفاده بردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 23 اسفند 1385برچسب:,
ارسال توسط کامران عبادی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه


امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 159
بازدید کل : 104717
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 103
تعداد آنلاین : 1